Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Fizetés, szállítás

Szállítási módok:   

  •  személyes átvétel 1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52. (,a termék "raktáron" állapot nem jelenti, hogy a termék át is vehető személyesen, kérjük érdeklődjön előtte emailben vagy telefonon; itt azonnali átutalással tud fizetni)
  •  futárszolgálat házhoz       
  •  csomagautomatába                    

Kiszállítási idő:

  • GLS futárszolgálattal: raktárkészletünkön lévő termékek esetén a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül
  • MPL futárszolgálattal: raktárkészletünkön lévő termékek esetén a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül

Csak belföldre szállítunk, külföldi szállítás nincs ! 

GLS házhozszállítási díjak:

  • Csomagautomatába kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1900 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2690 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-30 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 30-40 kg-ig bruttó 5690 Ft/db.

Utánvét összege: + 490 Ft/csomag (30 000 Ft feletti rendelésnél is minden esetben fizetendő)

MPL házhozszállítás esetén:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
  • Utánvét összege: + 490 Ft/csomag 

 

Kérjük, hogy a kiszállítás sikeressége érdekében, 

  • Olyan kiszállítási címet adjanak meg, ahol hétköznap, jellemzően 8-16 óra között tartózkodnak (pl. munkahelyi cím)
  • Társasház esetén jelezzék a kaputelefont, emelet és ajtó számot is
  • Minden esetben adjanak meg telefonszámot, ahol szükség esetén a kézbesítést végző futár elérheti az átvevőt
  • Adjanak meg e-mail címet, amin a várható érkezésről a  tájékoztatni tudja az átvevőt
  • Ha az átvétel során külsérelmi nyomot lát a csomagon, vagy feltételezhető, hogy a doboz tartalma sérült (csörög, zörög), akkor a futárral feltétlenül készíttessen kárfelvételi jegyzőkönyvet, jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni